December 28, 2010

Budak CUTE !

Views
- ADIK -

MUHAMMAD NOOR IDZHAM BIN ABDUL HAMID

Siapa budak kecik ni ? Hah ! Adik aku la . Comel kan ? Ini budak sangat gedik tau ! HAHA . Kenapa ? Sebab , dye suka IM aku kat facebook . Dye panggil "akq" . Then , aku balas "yerr adik" . Pastu , boleh pula dye cakap "tak ada apa apa" ! Err . Geram no laa aku dengan budak ni . Nasib baik adik aku . HAHA . Okeyy , first time meet ini budak masa aku turun JB hari tu . Bapak tinggi budak ni . Aku lagi rendah dari dye . HAHA . Sama dye ni dengan arwah abang dye . Tinggi nak mampus . >,< . Okeyy ! Ini budak kata , masa kat JB aku tak tegur dye . HAHA . Mana nak tegur ? Aku ni dah laa pemalu . =.= . Dah tu , aku tak tegur dye , dye tak reti reti pula nak tegur aku kan ? SENGAL punya adik . HAHA . :p . Okeyy ! *lagi . :p . Ini budak ada abang . Abang dye muda lagi . Sebaya dengan aku . (my boyfie lorhh) . Muka dorang memang sama gila ! Kalau tengok muka budak ni mesti aku ingat kat abang dye . Hurmm ~ Rindu kudd . :'(


- LOVE -

MUHAMMAD NOOR IMAN BIN ABDUL HAMID

Ni hah abang dia . Sama kan muka dorang ? Dua dua comel kan ? Perangai dorang juga agak sama sikit la . But , tak payah tahu la apa okeyy . Biar siapa yang kenal dorang jerr tahu perangai dorang . Aku tak berapa tahu sangat pasal hubungan dorang adik beradik . But , apa yang aku tahu dorang agak rapat la juga . But , now si abang dah tak ada lagi kat dunia ni . Allah lebih sayangkan dye . So , aku harap korang semua sedekahkan Al-Fatihah buat si abang okeyy . Kepada si adik , korang yang mengenalinya please don't hurt him cuz , i do love him as my younger brother ! TQ . :')







Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: