March 28, 2011

Sedih setengah mati !

Views
Ya Allah .

Aku sedih rindu setengah mati pada insan yang amat aku cintai .
='(
Entry ini , entry yang ke berapa aku post pasal si cinta aku pun tidak pasti .
Hanya Tuhan yang tahu bertapa rindunya aku pada si dye yang kini jauh di mata .
Begitu berat dugaan yang Engkau turunkan kepada aku , Ya Allah .
Kenapa mesti aku yang hadapi semua ini ?
Kenapa aku mesti hilang semua kebahagiaan yang telah aku perolehi selama ini ?

Ya Allah .
Inikah namanya takdir ?
Takdir untuk seseorang yang tak tahu menghargai orang lain ?
Inikah balasan yang kau turunkan buat aku ?
Ya Allah !
Berderai jantung ku sekiranya ini balasan untuk aku .
='(
Terlalu berat !
Terlalu susah untuk aku hadapi semua ini seorang diri .
Aku ingin bersamanya !
Ambil lah aku , Ya Allah !
(T_T)

Ampuni lah segala dosa aku , Ya Allah .
Aku tak kuat untuk menghadapi semua ini .
Bantulah aku .
Cuma dye yang aku perlukan di saat aku sedih begini .
='(

Ya Allah !
Sekiranya , si dye bukan jodoh aku , Kau pertemukan lah aku dengan seseorang yang sama seperti si dye .
Pertemukan lah aku dengan insan yang benar benar menyayangi aku .

Turunkan lah semangat yang kuat kepada aku .



AKU SEDIH SETENGAH MATI .
AKU RINDU SETENGAH MATI .



(T_T)

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: