April 14, 2011

Saya Pun Nak Awak Tahu .. !

Views
Hello . Hai . Assalamualaikum semuanya ~~ =)

Awak , saya pun nak awak tahu .
Sekiranya saya jatuh cinta dekat awak , awak bukan lah yang terhandsome untuk saya .
Tapi , kekurangan awak itu lah kelebihan buat saya & itu lah yang membuatkan saya cintakan awak .

Awak .
Seandainya saya jatuh cinta dekat awak , awak lah insan yang saya selalu ingat .
Awak lah yang akan saya tunggu dari hari ini , esok & selamanya .
Okeyy .. !
Di sini , saya ingin menyatakan ..
Sekiranya awak yang saya cintai , awak yang saya dahulukan sebelum diri saya .

Wak ~
Sekiranya saya jatuh cinta pada awak , saya akan simpan semua segala kenangan kita yang saya ada even kita dah tak ada apa apa hubungan . =)
Saya akan sentiasa menanti awak di mana pun saya berada .
Saya akan selalu mendoakan kesejahteraan awak .

Sekiranya awak tahu , awak yang teristimewa dalam hidup saya .
& awak lah Darah yang mengalir dalam tubuh saya .
Okeyy awak .. !
Mungkin ini tak logik bagi awak .
Tapi , ini kenyataannya siapa diri saya .
Saya amat mencintai awak !
& saya betul betul rindukan awak . ='(



Al-Fatihah buat awak , Sayang ..



Semoga Awak di tempatkan di kalangan orang orang beriman .
Semoga Awak tenang di sisi-NYA .

-29JUN1993 until 26November2010-
-5:11PM-


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: