April 21, 2011

Taknak Fall In Love lagi . Menyesal !

Views
Hello . Heyyo . Hai . Selamat Sejahtera . Assalamualaikum Semua .

Seperti yang you you & you tahu , *kalau taktahu buat buat tahu keyy . ^_* . Tya baru saje breakoff dengan boyfie Tya yang baru dua hari couple . So , di sini ingin Tya jelaskan bahawa Tya memang lemah & sangat lemah . Kenyataan yang pasti ! Tya sangat sayangkan dye . Tapi , mungkin salah Tya & mungkin takada jodoh antara kami . Kalau ada jodoh mungkin kita akan kekal bersama kan awak ? ='( *sedihnyaaa ! .

Okeyy .. ! Seperti title di atas , Tya nak terangkan kat you you & you semua yang Tya dah menyesal couple ! Tya taknak ada boyfie lagi lepas ni . & Tya takkan cari pengganti Arwah Iman & pengganti Encik Mashem lagi . InsyaAllah Arwah Iman & Encik Mashem orang yang terakhir Tya sayang & cinta . Maybe taklogik kan bagi you you & you ? Tapi , Tya akan try yang termampu . You semua tak kenal Tya lagi kan . So , mungkin you semua akan kata yang ni cuma kata kata basi Tya . Tapi , bagi sape yang kenal Tya , mereka mesti tahu sape Tya & macam mana Tya bila dah sayang sangat kat seseorang tuu .

Tya sayang , Tya sayang betul betul ! Tya takkan pernah curang ! Sebab apa ? Sebab itu memang prinsip hidup Tya .. ! Tapi , kalau sekali Tya dah curang Tya akan curang selamanya . Hukhuk ~ =p *teruk gela ayat aku . =,= kah kah ~ =p . Takde lah . Gurau gurau jer . Muka kalau cantik macam you semua takpe lah juga kan kalau nak curang . grr . =,= . Okeyy lahh .. ! Memandangkan Tya dah pun sambung study Tya rasa Tya takperlu lah bercouple couple ni . Merosakkan LIFE Tya jer nanti kan . Cukup lah dulu masa sekolah Tya jatuh kecundang dalam pelajaran . So , Tya taknak benda tu ulang lagi . Tya will make sure yang Tya akan berjaya lagi lah lepas ni . =) . Ouh yew ! Tya nak ikut macam Mas Ahmad Safwan lah . Single Mingle Triple .. ! HAHA . Mengajar aku pula si Mas Ahmad Safwan ni . =p . Tapi tapi .. takpe ! Aku agak setuju sikit lah .

To awak , saya akan tunggu sampai awak balas SMS saya . Saya takkan berhenti SMS awak & takkan berhenti ambek berat pasal awak . Even awak langsung takbalas semua SMS saya . Biar habis kredit saya jangan pernah habis sayang saya pada awak .. ! Okeyy ? Itu janji saya pada awak . Pegang tau wak janji saya tuu ! =') . *walaupun tengah sedih tapi aku try untuk senyum .


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: