April 01, 2011

Will missing THEM ♥

Views

Saidina Muhammad Bin Mustapa ♥
Nurul Athirah Binti Salehuddin ♥
Muhammad Hirzuwan Bin Abd Ghani ♥
Nurul Nor Faziana Binti Mie ♥

&

Che Wan Rohani Binti Che Wan Abd Rahman ♥
Muhammad Sharil Bin Roslan De Silva ♥
Muhammad Faiz Bin Yaacob ♥
Muhammad Afiq ♥

P/S : You all are always in my heart ! Aku akan sentiasa ingat kat korang semua . Korang kawan kawan kawan & kawan aku yang paling "THE BEST IN THE WORLD" ! . Will missing u'll so much much . Kalau ada masa , kita jumpa lagi keyy kawan kawan ? Kalau aku dapat keluar rumah , aku datang sana jumpa korang keyy ! Just one thing , korang kena ingat yang aku tak pernah & tak akan lupakan korang semua ! I really hope we will be the best friend in this world forever and ever ! ♥

♥ DOA AKU BUAT KALIAN ♥

Ya Allah !
Sesungguhnya Engkau telah catatkan mereka ini lah sahabat dunia akhir aku . Sesungguhnya Engkau telah catatkan mereka ini lah yang bakal menerangi hari hari gelap aku . KAU panjangkan lah umur mereka . KAU permudahkan lah jalan hidup mereka . KAU terangi lah hati hati mereka . KAU kurniakan lah kebahagiaan dan kekuatan iman kepada mereka . Moga mereka tenang dan kuat menghadapi segala ujian-MU .

Ya Allah !
Sekiranya Engkau telah catatkan mereka ini lah sahabat karib ku , KAU kekalkan lah persahabatan kami . KAU jauhkan lah kami dari segala pergaduhan atau perselisihan faham . KAU berikan lah kami kesabaran dalam melayani semua kerenah sahabat sahabat kami .

Ya Allah !
Kekalkan lah persahabatan kami ini hingga ke akhir hayat kami .


Amin ~


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: