June 17, 2010

SEKOLAH BERMULA LAGI

Views
Tanggal 21 Jun 2010 , bermula lahh hari persekolahann seperti biasa . Membuatkan aku rasa tidak bersemangat untuk bangun dari tidur . HAHA . Terasa ibarat diri ini bakal berhadapann dengan lagi satu masalah di sekolah akan datangg . arghh ! Amat membosankann laa weyy . Aku terasa macam malas mahu ke sekolah lagi . Aku terasa macam malas mahu belajar lagi . Setiap pagi kena bangun untuk pergi ke sekolah . Seawal jam 4.55 am suda kena bagun untuk mandi mandi , makan makan && siap siap untuk ke sekolah .

Bila kahh masanya untuk tamat persekolahan ini ? Rasa diri ini bagaikan di penjara apabila mesti pergi ke sekolah . Bosan yang teramat sangat ! Tetapi , sedikit rasa tidak sabar untuk ke sekolah kerana mahu berjumpa dengan adik beradik ku . Rasa rindu yang teramat sangat pada bestie ku yang bernama Siti Nur Ain Fatihah aka Nadya sayangg ku ^_^ . Rindu ku padanya sudah tidak boleh di ungkapkan lagi kerana dia lahh sahabat karib ku yang palingg memahami diri ku . iloveu laa Nadya sayangg . (:

Bosan punya bosan hendak ke sekolah , baru terfikir yang diri ku bakal menghadapi satu lagi masalah yang palingg besar . SPM ? Sijil Pelajaran Malaysia 2010 ? Wah ! Sangat menakutkan && sangat menggerunkan . Sejujurnya diri ku masih belum bersedia sehingga kini untuk menghadapi peperiksaan besar gajah itu . Harapan ibu bapa ku yang sangat tinggi menggunung lagi membuatkan ku berasa takut && gerun untuk menduduki peperiksaan itu . Skor sekurangg kuranggnya 6A dalam SPM ? Itu yang ibu bapa ku mahu kann dari ku . Seboleh bolehnya skor dalam mata pelajaran MATH && SCIENCE . arghh ! PAYAH !


PERSOALANNYA , MAMPU KAHH AKU ?







Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: