June 17, 2010

SEMOGA BERJAYA KORANGG . (:

Views
Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) bakal tiba tidak lama lagi . Di kesempatan ini , aku ingin mengucapakan GOOD LUCK atau SEMOGA BERJAYA kepada rakan seperjuangan ku yang bakal menduduki peperiksaan SPM ini . Tidak lupa juga buat insan tersayang MOHD NOOR IMAN , semoga kau tabah menghadapinya sayangg . Semoga kau berjaya dalam kehidupan kau sayangg . iloveu sangat sangat okeyy ? (:

Kepada semua bekas kawan kawan ku di SMK METHODIST GIRLS SCHOOL , aku memohon ampun && maaf atas segala kesilapan aku selama kita berkawan dulu . Aku mengaku kesilapan yang telah aku buat pada korangg semua terutamanya kepada WAN SYAFIQAH BINTI WAN JOHARY . Ampun kann dosa dosa && kesalahan aku terhadap kau selama ini . Sesungguhnya Allah && Nabi mengampunkan umat-NYA , apatah lagi kita hamba-NYA yang lemah ini . Tidak akan sesekali aku mengulanginya lagi . Doa ku buat kalian semua , semoga di panjang kann umur , semoga sentiasa sihat sejahtera , semoga Allah memberkati diri kalian . Lastly , semoga kalian semua lulus dalam SPM tahun ini . GOOD LUCK ! (:

Kepada manusia manusia yang tinggal di kawasan KUALA LUMPUR dekat dengan kawasan BANGSAR UTAMA , khas buat anda yang mengambil subjek elektif yang sama seperti ku iaitu subjek EKONOMI ASAS , PERDAGANGAN && PENDIDIKAN SENI , sila laa berkongsi maklumat subjek tersebut bersama ku . Sesungguhnya aku masih memerlukan pertolongan kalian semua . Terima Kasih daun keladi . :p . Kepada bekas sahabat ku yang bernama Nurul Atikah binti Safii , kau lahh insan yang amat aku sayangi && rindui . Aku rindukan persahabatan kita dulu kawan . Aku rindukan senyuman mu . Aku rindukan usikan manja mu , kawan . Semoga Allah membuka pintu hati mu untuk memaafkan kesalahan ku . Semoga kita dapat bersama berkawan baik seperti dahulu semula . Aku amat menyayangi persahabatan kita dulu . Doa ku buat mu , semoga kau sihat sejahtera jua semoga kau ceria selalu . Untuk kau juga , semoga lulus && mendapat 8 @@ 9 A dalam SPM 2010 ini .


SEKIAN , ASSALAMUALAIKUM ^_^



Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: