December 13, 2010

Dah Nak Dekat !!!!!!!!

Views
Dah nak dekat gila weyy !! Apa ? Hurmm ~ Exam aku laa . Dah nak dekat habis . HAHA . Excely , bukan tu jerr . 21Disember2010 , dah nak dekat . Wee ~ Kenapa dengan 21Disember2010 ? Ada laa . Wee ~ :p . Cehh ! Tak ada laa . Ni hah , 21Disember2010 kan aku dah cakap aku nak pergi JB ? Tak ingat ? :p . Urm , gila tak sabar la . Nak pergi melawat ibu , adik , atok , nenek , mak su & semua la keluarga arwah Iman . Dan .. Dann ! Tak lupa juga , aku nak pergi ziarah kubur boyfie yang paling aku cintai . Aku nak duduk situ sampai malam pun aku tak kesa . Yang penting aku ada di samping arwah boyfie aku . Dah lama sangat dye sorang sorang kat sana . So , dah sampai masanya aku teman dye . Aku nak bagi dye hadiah yang paling istimewa . Tersangat istimewa supaya dye tenang kat sana . Amin ~~ :'( .

Ohh ! Sedih pula rasanya . Ishh ! Air mata ni . Sikit sikit nak basah kan bumi . *Oit ! air mata , arwah biey dah cakap la dye tak nak tengok kau jatuh ! Dye nak tengok bibir mengukir senyuman . Bukan dye nak tengok air mata . Kau tak paham ke ? Hurmm ~ Maaf biey . Bby tak sengaja . Bby tak menangis lagi . *macam bole ? Hurmm ~~ Aku cuba ! Aku mesti boleh ! Untuk arwah boyfie aku , aku mesti kuat ! Biarkan dye pergi . Biarkan dye tenang di sana . Dye orang baik baik . Dye mesti tenang kat sana . Dye mesti bahagia dengan permaisuri permaisuri dye kat sana . ^^ . Alhamdulillah ~ Itu yang aku mahu kan .. Awak bahagia kan biey ? Saya happy sangat . Saya harap awak selalu tersenyum kat sana . Saya akan menyusul awak juga satu hari nanti biey . Awak tunggu saya yerr . :)

Biey , awak rindu kat saya tak ? Awak bangga dengan saya tak ? Saya kuat kan ? Saya baik kan ? Kan biey ? *jawab la biey ! kenapa senyap ? :'( . Hurmm ~~BABY RINDU BIEY ! Hidup tak sehappy dulu . Dulu biey selalu ada di samping bby . Dulu biey selalu marah marah bby kalau bby tak dengar cakap biey . Tapi sekarang ? Dah tak ada lagi orang nak marah bby kalau bby mandi malam malam , dah tak ada lagi orang nak marah bby kalau bby tak makan , dah tak ada lagi orang nak marah bby kalau bby lambat mandi . Hurmm ~ Sunyinya hidup macam ni . Bby tak nak orang lain ! Bby cuma nak biey ! CUMA AWAK , BIEY !!! *Muhd Noor Iman bin Abdul Hamid . :'(

Biey , macam lagu aizat tu . Awak la irama yang terindah . Macam lagu Ungu tu pula . Awak tercipta untuk saya . Kan biey ? Biey ingat tak lagu lagu tu semua . Lagu kimia ? Lagu kita kan tu ? Hah ! Lagu sofea janes tuu . Biey suka kan ? Bby selalu tau dengar lagu tu untuk biey . A'ah ouhh . Memang best lagu tu biey . Cair sangat bila dengar . ^^ . Sweet sangat biey ni kan .. I love you so much la biey ! Never forget you ! You are always in my mind biey ! You must know that , okeyy ? ^^ . Ouh yerr biey , macam lagu arrow tuu . Walau sehari bby tak dengar suara biey , bby terasa macam dunia ni berhenti . Biey tahu kan tu ? Sedangkan tak text kejap pun bby dah macam orang hilang anak . Hehehe . :p . Petah lagi kalau sampai sekarang tak dengar suara biey . Ya Allah ! Rindunya kat biey ... :'( . Terasa macam nak jerr pergi sekarang . Nak hidup dengan biey kat sana . Macam dulu kita hidup kat dunia ni . Tapi , tak boleh . Amalan bby masih kurang . Dan , ingat kematian tu memang perlu . Tapi , tak baik kan kalau kita minta minta ? Hurmm ~ Nak buat macam mana . Bby kena la terima . Bby kena la hidup dalam hayalan bersama biey . Hidup dengan gambar , hidup dengan messege messege biey pun Alhamdulillah untuk bby . Yang penting , bby tak pernah berjauhan dengan biey . Kan ? Hurmm ~ :'( . Lastly , i miss you so much biey !! :'(

Yang penting , tangan bby ni tak kan pernah berhenti update blog ni untuk biey dan semua kenangan kita dulu . Mulut baby tak kan pernah berhenti mendoakan biey . Otak bby tak kan pernah berhenti mengingati biey . Dan , semua laa . Tak kan pernah bertukar . Hanya pada biey dan hanya untuk biey !

MOOD : SENTIASA MERINDU .



Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: