December 13, 2010

Malasnya aku .. =.=

Views
Eee !
Malasnya aku .
Mak suruh kemas kemas baju .
Katanya untuk prepair nak pergi JB nanti .
Adushh !
Rasa macam malas pula nak kemas .
Punya la dah lama mak pesan suruh prepair sampai hari ni aku tak prepair lagi .
HAHA . *gila teruk aku nii . =.=

Excely , aku malas nak punggah punggah almari aku tu .
Almari dah la macam kandang kambing .
Kalau aku yang pungguh lagi la macam unta nanti .
HAHA . :p .
Siapa boleh tolong aku ?
Kemaskan baju aku boleh ? *aku upah korang sugus ?
Amacam ? Okeyy tak ? =.=

Err !
Malas ! Malas !
Mak , tolong la kemaskan baju adik mak .. :'( *buat muka 5sen ni . :p .

MOOD : LAZY BAGAI ! XD



Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

2 comments:

Atira Vvip said...

hehe. nanty sye tlg kemaskn bju. tp janji bg gulagula tu. =.=

FALL IN LOVE WITH STORY (: said...

hehe ~ :p