April 28, 2011

Perempuan Hodoh Untuk Lelaki Yang Nerd Je Ke ? Perempuan Cantik Untuk Lelaki Yang Handsome Jer Ke ?

Views
Hello . Holla . Hey-2 . Heyyo . Hai . Assalamualaikum kepada semua ~

Lihat lah title entry Tya hari ni . Panjang kan-3 ? HAHA . Macam kelakar jew kan title tu ? Tapi , title yang agak HOT juga lah Tya rasa . Sebab apa Tya cakap HOT ? Try lah tanya kat semua kaum hawa yang pernah di kecewakan , mesti dorang semua pun nak tahu pasal ni . =) . Tanya Tya pun takpe . HAHA . Sebab dah berpuluh-2 juta kali dah Tya di kecewakan oleh kaum adam ni . grr . =,= . Tapi Tya takpernah serik bercinta . Sebab apa ? Sebab Tya tahu taksemua lelaki yang bersikap macam ni . Kan-3 ? *walaupun Tya takpernah jumpa lagi lah lelaki yang setia dengan pasangannya .

Okeyy ! Excely , Tya nak tanya lah kat semua kaum adam . Apa sebenarnya yang korang nak dari kaum hawa ? Ciri-2 kaum hawa macam mana yang korang semua nak sebenarnya ? Kenapa banyak yang Tya dengar zaman sekarang , orang lelaki ni suka sangat memilih girlfriend ? Adakah perempuan yang cantik hanya untuk lelaki yang handsome ? & Adakah perempuan yang hodoh hanya untuk lelaki yang nerd ? Kenapa mesti macam tu ? Kenapa sekarang semua lelaki mementingkan rupa paras dari hati budi kaum hawa ? Apa pada korang rupa yang cantik tu boleh bawa kebahagian dalam hubungan korang ?

Korang , apakah kalau dari segi luaran cantik tapi dalam buruk yang korang nak untuk menjadi pasangan korang ? Tapi kenapa macam tu ? Perempuan yang hodoh ni , dalamannya pun hodoh ke bagi korang ? TAK okeyyy ! So , Tya kat sini hope sangat lah lepas ni kaum adam akan lebih bijak memilih & menilai yang mana intan & yang mana belian . Peringatan ! Korang jangan lah rasa dengan muka hodoh & nerd tu takboleh bawa kebahagiaan . Sebab , kebahagiaan datangnya dari kesetiaan & hati yang tulus ikhlas . =)

Sekian sahaja dari Tya . Terima Kasih kepada sesiapa yang sudi membaca entry pendek Tya kali ni . Ada masa Tya update lagi story untuk korang semua yerr ? =)


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

6 comments:

kindergartenlibrary said...

Kita tak ada hak untuk kata begitu .
ada orang hensem , jodohnya dengan orang yang tak cantik oada pndangan kita .. tapi , smua itu subjektif ..kita pandang lain , orang pandang lain ..^^

♥ EYYALUFF belogspot ツ ♥ said...

NELLY : yeahh ! takde maksud apa-2 post entry ni . just nak tanya pada kaum adam . thankx bagi pendapat . =)

nurulsyaheera :) said...

lelaki :)

tak pernah puas dgn ap yg dorg ad .
itu bg pndapat syeera lah :')

♥ EYYALUFF belogspot ツ ♥ said...

SYEERA : yesss ! setuju dengan syeera . =)

Mr.Muink said...

ok.! ini kaum adam nk habaq mai..bg cek la noh..cek bkn pilih dari segi rupa,harta tp pada hati yer.! ta kire dy sburuk mne..if dy sincere with me.i do.! i'll do da same thing to her like she did..oke.! boleh..nk tnye sikit.??pic kt header uh arwah ex ke.??

♥ EYYALUFF belogspot ツ ♥ said...

MUINK : yeahh ! bagus lah macam tuu . =) . rupa paras takpenting . hati yg tulus ikhlas tu lah kebahagian . ^_^ . btw , yup . itu semua gambar arwah boyfie saya . =) . kenapa yerr ?