June 21, 2013

Future :)

Views
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera. *lambai lambai tangan*

Lamanya Tya ta bermanja dengan blogspot kan. Today Tya akan manjakan diri bersama boypreng Tya ni yee. To all readers, Hello ? :) Hope sudi baca lah yee. Kalau ta nak baca pun ta kesa. By the way, yang sudi baca tu, mekasehh mekaseh ! ^_^

Act, today Tya just nak buka story pasal Tya and someone special in my life. Who ? Dia lah kawan. Dia lah abang. Dia lah sahabat. Dia lah musuh. Dia lah tempat bergaduh. Dia lah tempat untuk bermanja. Dia lah tempat untuk meluahkan. Dia lah boyfriend. Dan dia nombor dua selepas family Tya. Siapa dia ? 

Muhamad Haziq bin Zamri 

Dari mula kenal sampailah sekarang ta pernah kecewa dengan dia. Bahagia tersenyum ketawa bila bersama dia. Macam macam yang selalu share share dengan dia dari sebagai seorang kawan dan kini sebagai seorang yang istimewa dalam hati dia. ^_^ Alhamdulillah, dalam sedih duka, ada hikmah disebalik semuanya. Belum pernah ada insan yang benar benar ikhlas menerima diri Tya. Dia lah yang berjaya menerima segala kekurangan Tya. Ta pernah sekali dia merungut dengan kelamahan Tya. Alhamdulillah, bahagia kini milik Tya dan dia. Harap harap bahagia ini milik kami sampai akhir hayat. :')

Saya pegang janji awak Haziq. Dan saya juga berpegang pada janji saya. Hati saya milik awak sampai saya mati. Dan saya hanya untuk awak. Saya yang akan bertanggungjawab keatas awak sekarang dan selepas kita di ijab kabulkan nanti. InsyaAllah. :') Terima Kasih bakal Imam. Saya sayang awak sepenuh hati saya. :) Dan saya juga tahu, betapa dalamnya sayang awak pada saya. Saya hargai sangat segala perasaan dan pengorbanan yang pernah awak buat untuk saya selama perkenalan kita. Saya bahagia. Sangat bahagia bila bersama awak. :)


Satu satunya gambar yang Tya ada bersama si dia. :) Bukan apa, jumpa selalu tapi masing masing pemalu. Tade mulut yang akan berkata kata bila nak bergambar walhal, dia tunggu Tya cakap yang Tya pula tunggu dia cakap. So, keputusannya ini jeh lah gambar yang ada. Hikhok ~ :P 

Sama keh muka ? Haha. Ramai orang kata muka Tya dengan dia sama ? Yeke ? Yekee ? Haaa, kalau sama okay juga tuu. Orang kata jodoh panjang. Hikhik ~ *gatai* :P 

Okay dah, ta nak cerita panjang. Sampai sini jeh lah k. :) 

Assalamualaikum ~


Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: