August 26, 2013

Review : Glowshape Awesome Product

Views
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera 

Entry Tya yang kedua untuk hari ni pasal review juga. Tya nak buat sikit review pasal 

GLOWSHAPE
SECRET BEAUTY 

Apa benda glowshape ni ? 
Ta pernah dengar pun ? 


Okay pada mereka mereka yang ta tahu apa itu glowshape, meh sini meh adik adik sayang abang kakak pakcik makcik sekalian meh sini meh Tya terangkan apa tu glowshape. ^^ Okay, pada awalnya Tya sendiri pun ta tahu dan ta pernah dengar pun nama produk kecantikan glowshape ni. Seperti kaum hawa yang lain mesti lah suka kan menjaga kecantikan diri ? Ta gituuuuuuuu ? So sama juga lah macam Tya ni. Kecantikan diri sangat penting untuk Tya lagi lagi tengok single ni bahahahaha. *promote diri jap* :P

Okay, ta nak buang masa lagi dengan repek repek Tya, jom teruskan membaca yee anak anak. :)

Pada tanggal 25Ogos2013 iaitu bersamaan dengan hari Ahad, di mana entry sebelum ni Tya review pasal Flora Kafe dan ni entry kedua yang Tya nak review iaitu hari yang sama Tya bersama rakan rakan blogger dan oh media men"shooting" video untuk produk glowshape ni. Banyak yang Tya nak kongsikan dengan korang. So, Tya harap korang semua sudi lah baca yeeeee. Peace yawww !



 GLOWSHAPE
SECRET BEAUTY 
Dengan bau dan haruman yang wangi lagi selesa bila dipakai, tidak melekit dan dengan hanya sedikit "picitan" botol mampu menyapu keseluruh badan. Itu lah GLOWSHAPE !

- Masalah Tya - 

" Tya merupakan seorang student grafik di MSULC di mana sedangkan meneruskan pelajaran di peringkat Diploma dalam bidang Grafik Design. Sepertimana yang kita semua tahu, bidang grafik ini sangat susah dan memerlukan tenaga yang cukup untuk menghasilkan sesuatu kerja yang menarik. Oleh sebab itu, kulit muka Tya lebih terdedah kepada stress yang menyebabkan tumbuhnya jerawat yang banyak. Selain itu juga, Tya juga mempunyai masalah kulit sensitif. Banyak produk yang telah Tya cuba untuk mengatasi masalah Tya tapi masih tak mampu memuaskan hati. Sehinggalah akhirnya Tya berjumpa dengan glowshape. Alhamdulillah, bersyukur pada Allah SWT, selepas dua minggu Tya mencuba produk glowshape ini, muka Tya kelihatan lebih berseri dan masalah kulit sensitf Tya makin berkurangan. Terima Kasih Glowshape !"

So, macam mana ? Dah habis baca masalah yang Tya hadapi selama ni ? Masih ta percaya ? Okay mari Tya yakinkan korang semua tentang produk ni. Seperti namanya yang korang dengar tengok atau nampak, GLOWSHAPE. Shape ? Macam untuk turun berat badan jeh kan ? Tapi tapi tapi tidak okay. Produk glowshape ni bole membantu pelbagai jenis masalah. Nak tahu apa masalah masalah yang mampu produk ni tangani ? Jom terjah entry Tya ni sampai habis yeeee. Chaiyoookkk !


Haaa, korang ta perlu risau lagi yee sebab produk glowshape ni mendapat kelulusan dari KKM dan halal yeee. So, ta perlu nak ragu ragu lagi okay. Kalau nak cantik cubalah produk ni. Tya yakin korang ta kan menyesal ! 

GLOWSHAPE bukan saje mampu menurunkan berat badan malahan banyak lagi yang ia mampu berikan yang terbaik antaranya ialah :

  • Mengurangkan masalah lemak degil yang berlebihan
  • Melangsingkan dan memberikan bentuk badan yang ideal
  • Mencerahkan dan mengebukan kulit dengan NANOGLOW
  • Melindungi kulit daripada sinaran UV
  • Mengurangkan masalah selulit
  • Mengurangkan masalah jerawat degil 
  • Membuang toksin melalui pembuangan air besar dan angin
  • Mengurangkan parut dan pigmentasi pada kulit
  • Melembabkan kulit yang kering
  • Membantu memperbaiki tisu-tisu yang rosak pada kulit
dengan SPF25 + PURE STEM CELL + L-GLUTATHIONE + VITAMIN E + PURE MARINE COLLAGEN + OREOCHROMIS COLLAGEN dapat membantu mencapai apa yang kita inginkan. 

Dengan hanya :
RM80 (W/M)
RM85 (E/M)
$35 (SGD)
$39 (BND)

CEPAT DAPATKAN ! SEBELUM TERLAMBAT ! 

Korang risau dengan tubuh badan korang yang gempal ? 
Korang malu dengan muka korang yang berjerawat, berjeragat, sensitif dan sebagainya ?
Korang bermasalah dengan kulit muka yang tidak sekata ?

Apa tunggu lagi ? Cubalah GLOWSHAPE sekarang ! 



Taraaaaaaaaaaa ! Kami lah pengguna GLOWSHAPE ! :)

Sekian.

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

1 comment:

Nadia Johari said...

meh blikan akk satu..hehe..tergagap-gagap dia..tapi ok..not bad..tapi npe amik bahgian tepi..