April 29, 2012

Coretan untukmu ~

Views
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buatmu.


Nak kata aku kecik hati, 
Mungkin aku kecik hati. 
Tapi, nak buat macam mana kalau orang taksudi aku takboleh nak paksa. 
Mungkin di sebabkan salah and silap aku juga. 
Semoga satu hari nanti lembut hatimu. 
Caramu membuatkan aku tahu dirimu masih berdendam dengan ku. 
Aku lelah di perlakukan sebegini. 
Kenapa mesti tak berterus terang? 
Kenapa mesti balas diam diam? 
Kenapa mesti sakiti hatiku dengan cara halus? 
Kenapa mesti cuba hancurkan kebahagiaan ku?
Kenapa mesti tarik semua orang yang dekat dengan ku?
Apakah ini caramu untuk melihat aku derita?
Apakah ini balasanmu atas kesilapan aku dulu?
Tidakkah ada sedikit ruang di hati mu untuk mengampunkan dosa ku kepada Dia dan seluruh keluarga mu?
Sedangkan Allah SWT mahu mengampunkan dosa umatnya. :'(

Wahai Ibu ~

Ampunkan segala dosa ku (Eyra). 
Jika benar ini balasanmu untukku,
Aku (Eyra) redha dan ikhlas menerimanya. 
Jika dengan cara ini membuatkan ibu bahagia,
Aku (Eyra) rela.
Semoga ibu terus tersenyum bahagia melihat keadaan ku (Eyra) kini. 

Terima Kasih buatmu Ibu,
Atas keizinan mu.
Aku (Eyra) dapat merasa kebahagiaan ketika bersamanya dahulu.
Terima Kasih buatmu Ibu,
Atas ketulusan hatimu,
Aku (Eyra) dibenarkan memanggilmu dengan panggilan 'IBU'.

Semoga Ibu Sekeluarga di lindungi Allah SWT. Amin ~

Salam Mohon Keampunan, Eyra . 

Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: