April 29, 2012

Setahun Lima Bulan Tiga Hari ~ ♥

Views
Allahyarham Muhammad Noor Iman29 Jun 1993 until 26 November 2010~ Al-Fatihah ~

Diam, sunyi sepi tanpa sebarang cerita tak bermakna aku lupa akan si dia. 
Diam, sunyi sepi tak bermakna dia tiada dalam ingatan ku.
Diam, sunyi sepi tak bermakna dia bukan lagi yang teristimewa untukku.
Diam, sunyi sepi tak bermakna ingin melupakannya.
Kerana, diam dan sepikan diri membuatkan dia tenang di sana. 

Kerana, diam dan sepikan diri adalah hadiah yang paling berharga untuk dia di sana.
Tiada lagi tangisan aku untuknya,
Tak bermakna aku tidak sedih lagi atas pemergiannya.
Tiada lagi tangisan aku untuknya,
Adalah hadiah ketiga untuk dirinya di alam sana.

 Al-Fatihah ~
 Yassin ~
 Doa ku buatmu ~

Indahnya saat bila adanya kamu.
Indahnya suasana kehidupan ku bila bersama kamu.
Indahnya alam ini sekiranya ada kamu.
Indahnya senyuman ku ini sekiranya kamu masih milikku di dunia kini.
Saat paling terindah dalam diriku,
Apabila adanya kamu, Muhammad Noor Iman 

EYRA ?
Nama panggilan ku untukmu. Hanya KAMU ~
Terima Kasih untuk ini, Sayangku. 

KAU TERCIPTA UNTUKKU 

Menatap indahnya senyuman diwajahmu 
Membuat ku terdiam dan terpaku 
Mengerti akan hadirnya cinta terindah 
Saat kau peluk mesra tubuhku 

Banyak kata 
Yang tak mampu kuungkapkan 
Kepada dirimu 

Aku ingin engkau slalu 
Hadir dan temani aku 
Disetiap langkah 
Yang meyakiniku 
Kau tercipta untukku 
Sepanjang hidupku 

Aku ingin engkau slalu 
Hadir dan temani aku 
Disetiap langkah 
Yang meyakiniku 
Kau tercipta untukku 
Meski waktu akan mampu 
Memanggil seluruh ragaku 
Ku ingin kau tau 
Kuslalu milikmu 
Yang mencintaimu 
Sepanjang hidupku.

Terima Kasih Sayang, kehadiran mu membahagiakan aku.
Terima Kasih sayang, kerana kehadiran mu memberi sejuta makna untukku.
Terima Kasih Sayangku, Allahyarham Muhammad Noor Iman :'(

Ku rindu kasih sayangmu, Iman yang telah menghadap ilahi. 
Semoga kamu tenang di sisi Allah SWT. =')

Senyuman mu sentiasa dalam ingatan ku.
Senyuman yang paling berharga untukku.
Senyuman mu, pengubat rindu ku. :')


.Al-Fatihah. 



Domain dan Hosting oleh Hosting Rajawali - Social blogging in Malaysia Oneblogsocial

No comments: